Sobota20. apríl 2024, meniny má Marcel, zajtra Ervín

Varovné slová renomovaného astrofyzika: Už tento mesiac hrozí kataklyzmická udalosť!

Koniec sveta Zobraziť galériu (2)
Koniec sveta (Zdroj: plnielanu.sk)

LAFAYETTE - Záhadná planéta, ktorá pred miliónmi rokov zničila život na Zemi, by tak mohla urobiť zas, tvrdí jeden renomovaný vedec. V tejto súvislosti sa objavili správy o tom, že by k tomu mohlo dôjsť dokonca už tento mesiac!

V januári astronómovia Kalifornského technologického inštitútu objavili vo veľmi vzdialenej slnečnej sústave planétu, ktorú symbolicky nazvali Nine. Podľa astrofyzika Daniela Whitmira z Univerzity v Louisiane kedysi dávno vyslala k Zemi meteorický roj a postarala sa tak o vyhladenie života na jej povrchu. Obeh okolo Slnka planéte trvá 20-tisíc rokov a v období, keď sa nachádza blízko Zeme, na ňu z Nine dopadajú asteroidy a kométy.

Varovné slová renomovaného astrofyzika:
 (Zdroj: TASR)

Aj fosílne dôkazy naznačujú, že život na Modrej planéte bol záhadne zničený pred 26 až 27 miliónmi rokov. Whitmire tvrdí, že za tieto udalosti je zodpovedný prechod planéty Nine cez oblasť Kuiper Belt, čo je cirkumstelárny disk nachádzajúci sa v solárnom systéme za hranicou našich planét, ktorý je tvorený kométami a inými vesmírnymi objektami.

Nová vedecká teória rúca piliere kreacionizmu: Život sa mohol vyvinúť aj z neživých vecí

Konšpirátori sa v minulosti domnievali, že pod vyhynutie života na Zemi je podpísaná červená trpaslíčia planétka Nibiru či Nemesis. No Whitmire vyhlásil, že to bola práve Nine a navyše si myslí, že pred koncom apríla dôjde ku zrážke alebo tesnému preletu okolo Zeme, informoval portál thesun.co.uk. Neupresnil ale dôvody, ktoré ho viedli k takejto teórii.

Viac o téme: VesmírKoniec svetaApokalypsaNibiruKataklyzmaPlanéta nine