Utorok23. apríl 2024, meniny má Vojtech, zajtra Juraj

Obľúbencov celého Slovenska vyštvala Polnišová: Týchto dvoch už v telke neuvidíte!

Petra Polnišová vyšachovala obľúbených lepičov z hry. Zobraziť galériu (7)
Petra Polnišová vyšachovala obľúbených lepičov z hry. (Zdroj: VÚB)

BRATISLAVA - Skončili! Popletení lepiči boli súčasťou reklám jednej z našich komerčných bánk dlhé 4 roky. A za ten čas si získali srdcia mnohých Slovákov. Veď práve vďaka nim zľudoveli také hlášky ako „Díky, Broňa!“ alebo „Sánka dolu, šéfe!“. No už čoskoro sa s nimi klienti a televízni diváci budú musieť nadobro rozlúčiť. Z obrazoviek ich totiž vyštvala herečka Petra Polnišová (39).

Díky, Broňa... teda Petra! Toto si pred pár dňami mohli povedať známi lepiči z reklám na komerčnú banku. Popletená dvojica stvárňovaná Lukášom Pavláskom a Stanislavom Pitoňákom zaujala masy svojským štýlom a jej hlášky ako „sánka dolu, šéfe“, či vyššie spomínaná Broňa prakticky zľudoveli. No už čoskoro sa títo dvaja z televíznych obrazoviek nadobro vytratia. A dôvodom je obľúbená herečka Petra Polnišová. 

Práve ona totiž známe tváre po dlhých rokoch z reklám na banku úplne vyšachovala. „Áno, je to pravda. Lepiči boli na trhu už viac ako 4 roky a naša banka sa rozhodla zmeniť koncept. Jednak graficky a hľadali sme nejaký nový spôsob, ako osviežiť komunikáciu s klientmi,“ prezradili nám kompetentní. Tí sa vraj pre brunetku rozhodli, pretože spĺňa úplne všetky požiadavky, nad ktorými pri hľadaní novej tváre uvažovali. „Na Slovensku je veľmi málo takých osôb, ktoré sú známe, obľúbené, atraktívne, milé, sú – v úvodzovkách – bez škandálov a zároveň sme hľadali osobnosť, ktorá je nejako spätá s humorom,“ vysvetlil nám PR manažér Peter Stopiak.

No Slováci tento krok banky zatiaľ veľmi neocenili. Práve naopak... Svedčia o tom reakcie na sociálnej sieti Facebook, ktoré jasne hovoria o tom, že popletená dvojica bude ľuďom na obrazovkách chýbať. „Prečo ich chcete vymeniť? Veď sú top,“ objavilo sa v komentároch na stránke finančnej inštitúcie. „Aj ja chcem lepičov. Môžem tú reklamu vidieť aj niekoľkokrát za deň a vždy ma pobaví. Vráťte ich do hry,“ znel ďalší z príspevkov. 

V tejto súvislosti sme oslovili aj samotných protagonistov, aby nám prezradili, ako túto situáciu vnímajú oni. „Všetko raz musí skončiť a myslím si, že nový koncept bude lákladlom pre ľudí. Musím však povedať, že som mal obrovské šťastie, že som si v reklamách mohol zahrať,“ povedal pre topky.sk mladší z dvojice Lukáš Pavlásek. Ten vraj práve týmto spotom môže vďačiť za divadelné úlohy, ktoré neskôr dostal.

Podobne s nadhľadom berie ukončenie spolupráce aj starší z dvojice. „Neprevláda nejaké sklamanie, hlavne, keď nikto ani len netušil, že to potiahneme 4 roky. Práca bola korektná, tie reklamy za niečo stáli, takže ja som si nepripustil ani len náznak nejakého smútku alebo nejakého rozčarovania,“ povedal nám Stanislav Pitoňák. Snažili sme sa spojiť aj s novou tvárou reklám Petrou Polnišovou, tá však na naše telefonáty nereagovala. 

Petra Polnišová sa stala novou tvárou reklám komerčnej banky.
Zobraziť galériu (7)
Petra Polnišová sa stala novou tvárou reklám komerčnej banky.  (Zdroj: VÚB)

Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu