BRATISLAVA – Dva dni pred Vianocami by sa v Martinovej koži nechcel ocitnúť nikto. Cez najvychytenejší internetový obchod objednal svojmu malému synčekovi vianočný darček. Objednávka prebehla bezproblémovo a otec malého syna sa sa obchodníka spoliehal. No ten ho sklamal na plnej čiare.
Martin sa ocitol dva dni pred Vianocami v úzkych. Otec svojmu malému synčekovi sľúbil Ježiška. Ten však neprišiel a Martin sa teraz musí pretláčať v preplnených chodbách nákupných centier.
Internetový obchodný gigant priniesol Martinovi poriadne zlú skúsenosť. 11. decembra, čiže s relatívne veľkým predstihom, Martin objednal svojmu synčekovi vianočný darček. Objednávka bola internetovým obchodom úspešné spracovaná a Martin ju obratom ihneď aj uhradil. „Tovar bol skladom a garantovali mi dodanie do Vianoc,“ napísal nám sklamaný Martin.
„Nechcem byť zlý, veď sú Vianoce,“ napísal Martin. „No na to, akú má e-shop masívnu reklamu v médiách, mám sto chutí tam niekomu vynadať,“ dodal pobúrený Martin. Čitateľ sa nám zdôveril, že ani by ho celá situácia tak nemrzela, ak by nešlo o jeho maličkého syna.
„No čo už, môžem dnes, 22. decembra naštartovať auto a ísť hľadať vhodný darček pre môjho syna, do niektorého z preplnených nákupných centier,“ napísal Martin, ktorý nechce svojho synčeka sklamať. „Vôbec na to nemám chuť, ale nechcem synovi pokaziť Vianoce a vziať mu ilúziu, že sa na neho Ježiško vykašľal,“ opísal svoju situáciu Martin.
Máte podobnú skúsenosť ako Martin? Napíšte nám na tipy@topky.sk