Štvrtok18. apríl 2024, meniny má Valér, zajtra Jela

Predavač v Starbuckse zažil zákazníčku ako zo zlého sna: Na druhý deň prišiel totálny zvrat

Ilustračné foto Zobraziť galériu (2)
Ilustračné foto (Zdroj: thinkstock.com)

NEW YORK - Pracovník Starbucksu zostal v šoku po tom, ako dostal list od zákazníčky, ktorá bola k nemu veľmi hrubá. Žena si uvedomila svoju chybu a s pokorou sa mu ospravedlnila. Možno by mohla slúžiť ako vzor pre ostatných ľudí, čo sa nevedia vpratať do kože.

Do jednej z amerických pobočiek známeho výrobcu a predajcu kávy prišla žena a chcela kúpiť niekoľko káv. Predavač ju však upozornil, že im pred chvíľou došli nosiče na kávu. Zákazníčka odvetila, že má so sebou svoj vlastný pohár a chcela, aby jej doňho predavač nalial kávu. Ten to ale odmietol, pretože by tým porušil hygienické predpisy. 

Študentka (23) prišla o vodičák: Po roku jej ho poslal anonym späť, ale s akým ODKAZOM! 

Medzi dvojicou sa strhla vášnivá diskusia. Zatiaľ čo barista po celý čas jednal so ženou slušne, ona naopak bola veľmi hrubá a ani náhodou si nekládla servítku pred ústa. Neskôr si ale očividne uvedomila, že jej správanie bolo cez žiaru a do kaviarne sa vrátila. Aj s listom, v ktorom sa predavačovi za všetko ospravedlnila. 

"Zdravím baristu zo Starbucks. Včera sme spolu zažili nie veľmi príjemné stretnutie. Nebolo to vašou chybou, že vám došli nosiče na kávu a že ste mi nemohli naliať kávu do môjho už použitého pohára. Nebola som vôbec chápavá a moje správanie bolo nevhodné. Cítim potrebu sa ospravedlniť. Nechcem, aby ste na mňa spomínali ako na neláskavú osobu. Ste mladý muž, ktorý očividne tvrdo pracuje, aby zarobil nejaké peniaze, za čo si zaslúžite pochvalu. Zostaňte taký, aký ste, veselý a milý. Bez ohľadu na to, akí ľudia vám prídu do cesty. Včera ste jednu pani naučili niečo o láskavosti, súcite a pokore. Za to vám ďakujem! Boh vám žehnaj. Debbie." 

Predavač v Starbuckse zažil
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: reddit)

Baristu list plný ľútosti veľmi dojal a podelil sa s ním na Reddite. Poznamenal, že s hrubými zákazníkmi prichádza do kontaktu každý deň, ale vždy sa snaží ostať pokojným. "Pravidelne sa v práci stretávam s hnevom a frustráciou. Ľudia sa potrebujú vyventilovať a dostať zo seba nahromadenú zlosť a väčšinou to skončí tak, že si ju vylejú na druhých. Na mne si ju tak vylievajú zákazníci, kolegovia, môj šéf a ďalší. Mne sa darí väčšinou zachovať pokoj, no nie vždy, nie som dokonalý," povedal mladík s tým, že drzej zákazníčke už dávno odpustil. "Podobné gestá sú veľmi zriedkavé, preto si ich treba vážiť," dodal. 

Viac o téme: StarbucksDrzý zákazník
Nahlásiť chybu

Odporúčame

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Stream naživo

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Ďalšie zo Zoznamu